keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

Vielä vähän...



Haipakkaa on piisannut niin, ettei ole oikein ehtinyt pysähtymään, saati tänne kirjoittelemaan mitään syvällisempää. 

Olen nyt kolmatta viikkoa uudessa työssä: Hyvin olen siellä viihtynyt. Ensimmäisessä listassa oli paljon pitkiä vuoroja, joten vapaapäiviäkin vastaavasti sieltä on ollut mukavasti. Ainoa harmi on, että olen pakon sanelemana ottanut vielä paljon keikkoja vapaapäiville, että saa tuon finassipuolen pyörimään ensimmäistä tilipäivää odotellessa. (Vieläkin kummittelee viimesen työharjoitteluajan vähät tienistit rahapussissa. )

(Ei meillä nyt enää ihan näin paljoa ole lunta, mutta en ole ehtinyt kuvaamaan mitään tuoreempaa, joita voisi tänne laittaa.)

Koulussa on vielä pari viikkoa varsinaista työstämistä. Ensi viikolla täytyy olla terveydenhoitotyön kehittämistehtävä valmiina. Onneksi en ole sen kanssa yksin, vaan kolmin. Pieniä kommelluksia on ollut matkassa, mutta kyllä se valmistuu ajallaan... Ehkä. :O)
Vapun jälkeen on sitten viho viimeinen tentti. 

Ja kolmas viikko menossa kuntoremonttia. Olen nyt käynyt kolme kertaa viikossa salilla. Eilen oli varsinainen harjoitusohjelman suunnittelu. Kaksi ekaa viikkoa vedin samalla ohjelmalla, jolla aloitin melkein kymmenen vuotta sitten. Kyllä, tarkasti olen pitänyt sen tallessa. Huomenna pitäisi kokeilla uusi ohjelma kunnolla ensimmäistä kertaa. 

Olen pyrkinyt ottamaan salilla käynnin yhteyteen omaa aikaa niin, että venyttelen siellä treenin jälkeen kaikessa rauhassa, käyn suihkussa ja laitan hiukset kuosiinsa ilman kiirettä. Parin tunnin keikka siitä tulee kaikkineen kerralla. Mutta ihan mun omaa aikaa!

-Katja-

Ei kommentteja: