maanantai 16. tammikuuta 2012

Stressi


Stressiä pukkaa. Tiedän sen ainakin siitä, että päässä pyörii ihan kaikkea muuta kuin mitä siellä pitäisi pyöriä:
Ilmeisesti mun defenssimekanismit on niin monimutkaisia, että kun mulla menee pipo tiukalle, alkaa mieli työskennellä sisustus- ja käsityöidoiden parissa. Etenkin silloin, kun olis ihan pakko keskittyä oleelliseen. 

Meinaa hermot mennä, kun ei saa itteään niskasta kiinni ja keskittymään niihin stressin aiheuttajiin, vaan haahuaa muuta ja joka päivä syyllisyys kasvaa.

No, jotain hyvää tässäkin: Sain valmiiksi arvontapalkinnon eli kynsikkäät, jotka tietenkin unohdin kuvata ennen paketointia. Ja puuttuva nappikin tuli ommeltua korvaavana työnä. Huomenna on ihan pakko ryhdistäytyä!

Päätän näihin talvisiin tunnelmakuviin tämän raportin  tältä erää tähän.



-Katja-


P.s. Arvoin toisen siiliheijastimen uudelleen. Josko uusi voittaja olisi kuulolla ja laittaisi meiliä mulle. Eli anonyymi osallistuja, joka jätit tämän viestin, ota yhteyttä: "Yhdellä arvalla villasukkia tavoittelen. Sinisiä ja kokoa 39.
t.lv" 

3 kommenttia:

Saila kirjoitti...

Tuo on niin tuttua..
Kun alkaa arki ja sen paineet käymään isoiksi, miullekin tulee käsityöt (ja kaikenlainen hikiliikunta..) tosi tärkeiksi.

Tsemppiä siulle!

Katja kirjoitti...

Mulla ei oikein ole aikaa liikkua, mistä kyllä tykkäisin kovasti, joten sen oon ratkaissut sillä, että pyöräilen kaikki työmatkat lumessa ja pakkasessa. Parina päivänä en uskaltanut polkea kun oli oikein jäistä silloin, kun lunta tuli vähän ja sit se suli. Nyt taas pystyy hyvin pyöräillä, kun on lumista.

Veera kirjoitti...

Itsehän unohdin eilen mennä meidän kommunikaatio-kurssin ryhmätehtävätapaamiseen ihan täysin, vaikka ei ollu oikeen koko päivänä mitään tekemistä, kun kouluaki oli yks tunti. Tajusin just, ku olin menossa nukkumaan. Kyllä otti päähän oma tyhmyys...