keskiviikko 26. tammikuuta 2011

Rakastu arkeen

Kävin äsken pikaiseen kirpparilla ja käteen tarttui yksi kippo. Muistuttaa muodoltaan Teemaa, mutta pohjassa lukee “Onnela – rakastu arkeen". Eipä tuo varmasti ole alun perinkään kallis ollut, mutta yhden euron hinnan olin valmis kärsimään, kun miellytti silmääni.  Tällä hetkellä en muuten voi sanoa, että olisin erityisen rakastunut arkeen, mutta ainakin nyt tähän arkiseen astiaan. Alku sekin… ehkä se rakkaus sieltä muutenkin taas voittaa?






Olin aamulla opinnäytetyöni ohjaajan puheilla.  Olen tosi tyytyväinen tähän tapaamiseen.Toki korjaamista ja paranteluehdotuksia tuli, mutta teoriaosuus on nyt siirtymässä loppusuoralle ja lopulliseen muotoonsa muotoiluun. Olin vähän peloissani, kuinka metsään olen ehtinyt mennä. Kohta pääsen tutkimusosioon. Suuri kivi putosi sydämeltä, vaikkei tässä nyt mitään valmista vielä ole näkyvissä, mutta eipä tarvitse alustakaan enää aloittaa.

Parturin pakeillakin tuli käytyä. Otti reilusti huonoja pois, muttei mitään radikaalia muutosta vieläkään tehty, vaikka hiukset lyhenikin reippaasti. Oli muuten ensimmäinen kerta, kun mies leikkasi hiukseni.

- Katja-

2 kommenttia:

mustakissa kirjoitti...

Todella kaunis kulho ja hyvä löytö. Usein yksinkertainen on kaunista.
Eksyin blogiisi toisen kautta ja täytyy sanoa, että sinulla on mukava blogi. Onnea vaan lopputyön tekoon, kyllä se siitä valmistuu, kun on jo noin hyvällä mallilla:)

Katja kirjoitti...

Hei Mustakissa ja tervetuloa! Mäkin yritän uskoa, että sieltä se irtoaa oppari, kun oikein kovasti pinnistää. :O)